Kızlar sizinle acı bir deneyimimi paylaşmak istiyorum Hepsiburada.com dan 55.000 tl ye isim için macbook aldım grafik tasarımcıyım. 1 hafta sonra bilgisayar kapandı ve açılmadı servisten ürün kusurlu raporu aldım gönderdim hepsiburadaya. 10 gündür bilgisayarımdan ve paramdan haber vermiyorlar arıyorum bağlanmıyorlar. İsimden ve paramdan oldum. Değerli ürün Almamanizi tavsiye ederim . Mahkemeye verdim ama kahrını kazansam da çekiyorum