Gokcenaz93 Elzfnd benim kızımda vardi kalça gevsekligi oluyor. Çift bez bağladık bir ay bir ay sonra geçmişti. Fakat çift bez aynı numara olmayacak. 1 takıyorsunuz üstteki 2 numara olmalı.
Defne3347 Elzfnd bence 1 ay değil 1 gün bile beklemeyin baska doktorlara götürün erken müdahale çok önemli . Belki bandaj verecek veya başka bisey 1 ay kullanip 1 ay sonraya kadar iyileşecek bilemezsiniz
Gselenn Elzfnd almanydyım 1.ay kontrolünde aağ ve sol bacakta kalça çıkığı görüldü ortopediye sevk etti çocuk doktoru gittik ve 2.aydır 2 numara ve üzerine yumusak el havlusu katlıyorum onun üzerine 3 numara bu şekilde önermişti ve olabildiğince kanguru kullanıyorsanız faydası var demişti. Bende çok korkmuştum ama korkmayın düzeliyor 2.ayda oran baya düştü 3.ay kontorulde muhtelen tamamen düzelecek
Minel-inannesi Elzfnd su an 3ay 4gunluk kizim var 2.ayda cekilen kalca ultrasonununda tip2 teshisi koydular 1 ay boyunca cift kat bez ve bacak arasina havlu koyduk bacaklarin acik kalmasi icin bu ayki kontrolumuzde normale donmustu onumuzdeki ay tekrar cekilcek bi sorun kalmadigindan emin olmak icin 1beden buyuk cift kat beze ve havlu uygulamaya devam diye onerdi doktorumuz [https://photos.app.goo.gl/T34Dqg3hNQWz9MA47] İnsallah ekleyebilmisimdir havluyu bu sekilde bagliyorum
Elzfnd @“Minel-inannesi” çok teşekkür ederim,anladım denicem bende bacaklarını ayrı tutmaya calısıyorum ama sizin yönteminiz daha iyi bu sekilde denicem 🌸
Elzfnd @“Zcelik” evet genç bi doktordu zaten şansımıza o vardı hastanede :( düşünün çift bezi geçtim frejka yastığının bile işe yaramayacağı yararsa bi tık yarar olduğunu söylüyor
Elzfnd @“Gselenn” inşallah. Bende çift bez uyguluyorum olabilidğince bacak arasını açık tutuyorum. Kanguru da kullanıcam teşekkür ederim🌸