elifsensu Gece uykuları çok bölünmeye başladı geceleri deliksiz uyurdu sadece emmek için kalkardı iki kere şimdi saat başı ağlıyo memede takılıyo ama uyuyo yine sebebi ne olabilir ya yasayab var mı
Mervissss elifsensu bnim bebegimde aynı şekilde. Bn gündüz gördüğü seyleri rüyasında görüp uyandığını düşünüyorum. Çünkü çok akillanmaya başladı artk herşeyin farkında
isilcamm elifsensu ay evet benim oğlum da 7 buçuk aylık ve yaklaşık iki haftadır bu şekildeyiz acaba dişlerden diye mi düşündüm ama
Mrvsmt2502 elifsensu 8. Ayda bi uyku gerilemesi var canım muhtemelen o dönemdesiniz 1 2 haftaya düzelir sen gündüz uykusunu bozma
Aysegullllho Sabredin güzel anneler herşey zamanla oturuyor yerine 1 yaşa kadar sabredelim,herşey güzel olucak inşallah zamanla
Mervissss Ve kac defadr bu zamanlardaki bebeklerle ilgili ayni postları görür oldum. Sebebini cok anlamaya çalıştım neler denedim bn böyle olduguna kanaat getirdim en son