[silindi] kızlar merhaba 4 ay 6 günlük kızım var benim anne sütü+mama olarak gidiyoruz ancak sağ göğsümden pek emmez nedense sevmedi başlarda emerdi ama zamanla yara falan oldu az vermeye başladım sanki daha az süt oldu ama ben sağıyorum süt gelmiyor bazen öğürüyor emerken demin tadına bakıyım dedim nasıl tuzlu iğrenç bir tad var bu neden olabilir? 2 kere mastit oldum o göğsümden sebebi o olabilir mi acaba yaşayan var mi o göğsü ne yapmam lazım yeniden diğeri gibi süt oluşabilir mi acaba yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Deletedmom0015 [silindi] banyoya gırıp sıcak suda ov vr akıt açık renk sut gelene kadar o süt enfeksıyonludur
[silindi] Deletedmom0015 çok az geliyor süt bir türlü çıkaramıyorum ya😔 mastit oldum 2 3 ay önce o zamandan oldu sanırım bu