Gnc27 Bebişi hasta olan var mı benim gibi ? Gündüz dra gittik ilaç vermedi sağolsun suan ateşimiz yükseldi 🥺ve öksürük de var 🥺çok üzgünüm😞dertleşmek için yazdım sadece ..devam ederse acile gideceğiz