Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 12 günlük son 3-4 gündür uykuya dalamıyor yani aslında hemen uyuyor ama derin uykuya geçemiyor sürekli ağlama krizlerine giriyor ama bir 5 dk falan sakinleşemiyor resmen. Gündüz de öyle gece uykusunda da öyle mesela 11 gibi deli gibi uykusu geliyor ama 5 defa uyanarak ancak derin uykuya geçebiliyor çok ağlıyor sakinleşene kadar. Gece karnı acıkınca uyanıyor 3-4 arası sonra uyumakta çok zorlanıyor😪 bakıyorum atak haftasında da değil nedir bu? Ne yapmalıyım? Siz yaşıyor musunuz bunları🥲