1,5 yaşındaki oğlumla oyunlar oynayıp etkinlikler yapmak istiyorum fakat o nerde saçma sapan şeyler var onlarla ilgileniyor damacanayla oynuyor çamaşır makinesini açıp kapatıyor çekmeceleri karıştırıyor oyuncaklara pek ilgisi yok kitap dahi okutturmuyor. Biliyorum keşfetme dönemi fakat sanki onunla ilgilenmiyormuşum gibi hissediyorum ve vicdan azabı çekiyorum resmen. 🥹 Siz neler yapıyorsunuz? Kaliteli zaman geçirmek kasteddiğim.