SevilI emziriyorum sagiriyorum rahatliyo..kesin mastit cunku gogsum belirli yerii kizardii cok..o bolgee yandi gogsim agridi atesim cikti halsizlik bas agrisi hersey onu gosterdi..ben mastit nedir bilmiyodum ilk cocugumda boyle bsey gelmedi basima internetten baktim birebir ayni..sonra sicak uyguladim masaj yaptim tulbent isitin koydum siseye sicak su koydum gogsumde gezdirdim gece yatmadan sagdim rahat yatayim diye..sutyen bende takmiyom bi iki kere taktim alisik olmadigin icin baktim oda cok rahatsjz etti amaa 85 numara kullanan ben annemden 90numara aldim rahat olsun diye onuda kullanamadim en son saldim..neyse bir haftanin sonunda bugun hafifledi beni perisan etmiyo geciyo gibi insallaah .