Busbus03 açmıyorum şu an 8 aylık. Eğer açıp açmama konusunda kararsızsan ve bu yüzden yazdıysan sakın açma. Oğlum 5 buçuk aylıkken sünnet oldu çok hareketli bi çocuk kıpırdamasın diye açtık biz ilk defa. Sonra 1 ay babası açtı ben açtım derken cocuk konuşmaya cabaliyordu resmen sesler çıkartıyordu hepsi gitti. Hemen kestik tv yi 1 hafta sonra tekrar başladı konuşma çabalarına. Sonra bi yakınımızın çocuğunun tv yüzünden uyaran eksikliği olduğunu öğrendik çocuk 4 buçuk yaşında hala özel eğitim alıyormuş. Uyardılar bizi de kesinlikle tv açmayın otizm sandık 1 buçuk yıl cok cektik dediler. Yani kesinlikle izletmeyin derim ben