Dabakinci
Arkadaşlar aranızda Tripper Juno 2 Baston Bebek Arabası kullanan var mı joker de indirimde aslında Travel sistem bebek arabam var ama biraz ağır gelmeye başladı yaza kadar da bebeğim yaşını gecicek ve evde pek durmam o yüzden pratik bisey bakıyorum kullananlardan yorum alabilir miyim?
Dabakinci
[bilinmeyen] henüz kullanmadm ama alırken baya baktım evet tek elle kapanır açılabilir bence ve ici diğer Baston arabalara göre yumusak geldi bana
Dabakinci
[bilinmeyen] bu arada fiyatı 260tl
Dabakinci
[bilinmeyen] saol canım bilgi icin. jokerden aldm tripper olanı bakalım hayırlısı simdilk kullanışlı gibi ama zaten kışın kullanmicam cok