Arkadaşlar 2 aydır geçmek bilmeyen bir burun tıkanlıklılığım ve sürekli bir hapşırmam var doktora bu yüzden gitmedim ama gitmeyi düşünüyorum kulak burun boğaza almam gerekiyor sanırım randevu . Birde toza karşı alerjim var muhtemelen sürekli bir hapşırma geliyor temizlik yapıyorum sürekli ama yine olıuor toz . Makine almayı düşünüyorum tozu odanın havasını temizleyen makineler satılıyormuş artık napsam diye düşünür oldum varmı. Böyle olan çözümü nedir tavsiyesi?