Merhaba, 9 aylık bebeğim gece uykusuna yattı ama sürekli uyanıyor şu anda ayağımda salliyorum biraksam 10-15 dk ya uyanır. Yanımda yatınca sıkıntı olmuyor ama sorun şu ki yataktan düşme tehliekeleri atlattı ve babası işte bu gece. Koltukta yatsam diye düşündüm ama orası biraz daha serin yatak odasına göre. Ay nasıl yapacağımı şaşırdım. Sandalyeler mi dizsem yatağın kenarına ne yapsam fikri olan yardım edebilir mi? Dün de uyumadı doğru düzgün o yüzden aşırı uykum var benim de🥺