Bu duruma kolik deniyor. Doktorunuza danışın isterseniz . Rezene kimyon vs içmenizi ve bebeğe içirmenizi önermem. Bol bol sırtını sıvazlayın , şekerli yemeyin, internet de gaz masajı videoları bakıp uygulayın. Doktorunuzun verdiği gaz damlalarını saati saatine düzenli verin. Pıpış sesi açın internetten dinletin . Ben genelde bunları yaptım. Onun dısında sabretmek gerekiyo gaz sürecini ne yaparsak yapalım yaşıycaklar. Dört aydan sonra yavaş yavaş azalacak. Instagram da hastalanmayan çocuk sayfasını takip etmenizi öneririm ayrıca sonraki sürecler için de faydası olur.