Minem23 bende bugün emziği kaldırdım baya ağladı ara ara aklına geldikçe de ağladı öğlen uykusuna geç daldı şu an akşam uykusuna yattı ama ağlamadi uyumak üzere en fazla bir hafta zorlanirsin bence enn fazla yani. Emzik müptelası benimki bildiğin ben ceraret ettiysem sende edersin bu arada benimki de 26 aylık ben yazın tuvalet eğitimi düşünüyorum