Selam kızlar, bebeğim 2 aylık ve bir haftadır emerken ağlıyor başlarda göğüsum doluyken sıkıntı yok ilk 5 dakika sonra sürekli kendini geri itiyor ağlıyor, tamamen iki göğüsümden de emiyor bitiriyor yine ağlıyor acaba doymuyor mu ? Var mı böyle bişey yaşamış olan