Allah aşkına bana yardım edin delirmek üzereyim sinirden ağlıyarak yazıyorum.
Bebeğim 8 ay 10 günlük hiç mama kullanmadık emzirdim 6. Ayında ekgıdaya geçtik sabah kahvaltısı ara öğün çorba vs herşeyi yaptım yedirdim büyük bir savaşla ta ki 8. Aya girene kadar hiçbirşey yemiyor ne versem öğürüyor dr götürüyorum oyunla yedir değişik şeylerle sun diyor hepsini yapmama rağmen banamısın demiyor ve ben artık tükendim gece her saat başı emmeye kalkıyor gündüz 2 saat arayla emiyor artık bedenim o kadar yorgun düştü ki diğer çocuğumla ilgilenemez oldum evin işlerini yaparken bile büyük zorluklarla yapıyorum. Mama vermek istiyorum en azından geceleri uyumadan önce ama ne vereceğim nasıl vermem gerekiyor hiçbir fikrim yok bana bir yol gösterin lütfen 😓