Dilenay Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun benim bebeğimde 13 günlükken geçirdi fakat durumu ağırlaşırsa küveze yatırılacaktı. Muhtemelen sizde covidsinizdir biz öyleydik çünkü herhangi bi ilaç kullanmadık Elhamdülillah atlattık bu süreçte sizin beslenmeniz çok önemli bebeğin iyileşmesi için bir de ben de bebeğimde pozitif olmamıza rağmen maske takmam önerilmişti ve emzirirken alt değişirken sürekli maske takıyorduk. Endişenizi anlıyorum Rabbim yardımcınız olsun Allah’ın izniyle atlatacaksınız lütfen korkmayın. İnanın bebekler bizden daha güçlüler bebeğinizi sık sık emzirin fazlasıyla emzirin en güzel ilaç o oluyor bebişler için. Allah yardımcınız olsun Rabbim şifa versin Allah’ın izniyle atlattıktan sonra kontrole gitmeyi ihmal etmeyin lütfen.