Merhaba, adetime 7 gün kala ilişkiye girdik geri çekilme yöntemiyle ilişki yaşıyoruz (bu bir korunma yöntemi değil biliyorum) ve az bişey yanlışlıkla içime geldi, sorum 7 gün sonra adet olursam eğer gebelik olmamış sayılır mı? Yani hamile kalırsam adet olmam değil mi?