Merhaba anneler. Kızım 5 aylık. Dün gece birden ateşlendi 38.4le direkt acile gittik. Önce doktor bogazina bakti cigerlerini dinledi bisey yok dedi. Ateşi için once şurup verildi. Sonra soğuk su uygulamasi yapildi. 37 ateşle taburcu olduk. Gunduz gayet normal gecti atesi yukselmedi keyfi yerindeydi. Şuan atesi 37.5. Nolur nolmaz diye calpol verdim. Uykuya dalarken inlemesi var. Elleri hep agzinda acaba diş mi kızlar. İlk bebeğim pek bi bilgim yok bu konuda. Tecrubeli anneler yardimci olabilir mi?