Bir bebek ne zaman hazırsa , ne zaman canı isterse kendi emekliyor zaten . Onların kendilerine ait doğaları var . Biz dışarıdan ne kadar müdahale de etsek onlar en doğru zamanı buluyorlar . Biz b sürü şey denedik emeklesin vs diye . Bıraktık kendi bi anda istedi demek ki o zaman hazırmış . 10 aylıktı artık en güzel haliyle emekledi . Öncesi ters emekleme dönme , sürünme yapıyordu . 13 aylığız Çekyata tutunup yürüyor. Etrafta erkenden emekleyen de görürsünüz yürüyen bebek de . Kıyas yapmayın . Onu kendi haline bırakın :)