Nasıl oldu anlayamadım. 10 saniye kadar kisa bi surede olanlar oldu. Bebeğim koltuktan dustu saat 9 gibi. 9.30da hastanedeydik. doktor muayenesinde omuzlarina dokundugunda agladigi icin bi omuzlarina film cekildi. Şükür bisey yok dedi doktor eve gonderdi
fakat benim icim hic rahat degil
Film cekildi ama kafa rontgeni niye cekmedi. uyutmayayim dimi dedim yok hersey normal sadece kusarsa getir dedi.
başına gelen varmi siz naptiniz uyutmasam mi gerci simdi emzirdim memede uyudu.
internete baktim 2sa uyutma diyo. zaten hastaneye git gel 2 saati buldu uyanikti.
onerisi olan varmi