Kizlar iyi akşamlar. Kizim 2 yaşında ama anne baba dede dayi su meme havhav gel dışında kelime yok. Herşeyi anlıyor kulak nerde ağız nerde bütün organları gösterir,dışarda köpek var mesela her çıktığımız da havhav diyerek ellerini açar yani nerde diyor uykusu gelirse esner gözünü kapar bezi çöpe at derim atar oyun oynar seslenir bilinçli anne baba dede dayı der, lakin ben bisileri tekrar edip öğretmeye çalıştıkça yapmaz konuşmaz yani ağzının ici laf dolu soylenip durur ama hala konuşmadı otizm falan postları okuyorum 2 yaşta konuşmamak normal değill deniliyor yaşamış anneler bana sorun ne olabilir bir sorunu var mı aydinlatirsa sevinirim bu ay içinde doktora da goturcem