İyi geceler oğlum 4 yaşında bazen ayda bir bazen 2 ayda bir kesin boğaz enfeksiyonu oluyor ateş oluyor öksürük falan değil bu ay yine oldu şimdi geçti şükür ben genelde ılık veriyorum suyu falan yiyecekleri yoğurdu mesela direk dolaptan çıkarıp vermiyorum bogazi ağrır diye ama bı kere de soğuk bişey yese içse böyle oluyor bu konuda yanlış mı yapıyorum yoksa bademcik yada geniz eti o tarz bişey mi var anlamadım sadece bizde mi oluyor acaba diyorum ateş den ne kadar korkarsam o kadar başıma geliyor yani bı götürüp gostersem mi acaba böyle bı durum yaşayan varmı ayda bir kesin