35 aylik oglum ikici haftasi krese baslayali. İlk bir hafta aglayarak gitti. İkinci hafta mizirdanma seklinde agliyor kabullenmis gorunuyor. Ama evden ilk defa uzaklasiyor. Bugun hicbir aktiviteye katilmamis mesela. Nasil bir yol izlemeliyiz. Lutfen deneyimlerinizi paylasin