Yemin ederim kafayı tırlatmak üzereyim. Bebeğim daha 17 aylik bu 2 yaş sendromu bu kadar erken başlar mı? Her şeye ama her şeye ağlıyo çığlık kyamet. Deli gibi uykusu geliyo ama uyumak istemiyo ya da yatakta yatmak yerine saçma sapan yerlerde yere çıplak zemine uzanıp yatiyo o şekilde kaldırıp yatağına götürüyorum. Ayağına ayakkabısını giymeye calisiyo olmayınca ağlıyo ben giydiriyorum daha çok ağlıyo. Dışarıya çıkmak istiyo çıkartıyorum kapıda ağlıyo velhasıl ağlıyo da ağlıyo yakında timarhanelik olmamak için tavsiyeleriniz var mı ? 1 haftadır böyle. Pedagog randevusu alıp götüreyim mi