myboyege ikizlerim 6 ayliken farkedildi yüzde egzama kızarıklık mukuslu kaka doktor bize bir yaşında geçer dedi mayisda iki yaşına girecekler ama hala geçmedi malesefki alerji yapacak bişe tatsalar hemen yüzde sivilceler cikiyo minik minik SMD birde büyük nokta gbi kizariklar olmaya başladı bı tanesinde en kötüsü de pişik kızarıp pişik oluyor çok zor ve çok kötü bir durum inşallah geçer büyüdükçe zor oluyor ne yaparsam istiyorlar doğum günleri geliyor ve pasta alsam yiyemicekler isticekler elerji damlası kullanıyoruz alerji maması kulaniyorlar raporlu hiç test yaptırmadık doktor gerek görmedi heralde durumları anlattım senin işin çok zor çocukların alerjileri ağır dedi
Hiç kivi vermemiştim bugün verdim popolari kızarmaya başlamış yüzde sivilce çıkmış hemen çok üzülüyorum