3 yaş hiçbişeye benzemiyor derlerdi gerçekten doğruymuş. Benim oğlumda aynı şekilde malesef. Aşırı inat herşeye ağlıyor ve uzun uzun bir ağlama beynimi matkapla deliyor sanki o ses🤦🏻♀️ Biz kreşe yazdırdık sanki biraz daha iyiye gidiyor gibi bakalım😅