Deletedmom_297 14 aylık her gece 10 kere kalkıyor ağlıyor meme almıyor ayağımda sallıyorum meme istemiyor ağlıyor napcagımı şaşırdım geriliyor geriliyor bir Bebek bu kadar mı huysuz olur aşırı sinirlerim yükseliyor her gece ygrasıyorum uyu uyan uyu uyan deli gibi oldum Ne yapıcammm kızlar çok çaresizim
nazo58 Deletedmom_297 Allah yardımcın olsun.. Rezene ya da gece çayımı denesen acaba.. Yoksa bi sıkıntısımi var annesi bir yerimi ağrıyorda anlatamiyor...
ruhpastasi Deletedmom_297 benim doğduğundan beri okadar degil allah var da bazi zamanlarda 19277161 bin kere aglayip uyanmali haller yapiyor geceleri. Genelde hasta yada hastalanma üstü belli ediyor kendini.. insan o uykusuzluk üst üste gelince cinnet geciriyor gibi oluyor haklisiniz. Umarim gecer umarim duzelirler ya☹
Nazlicicegim Deletedmom_297 Ah ah bizde aynıyız doğdu doğalı deliksiz bir kere uyuduğunu göremedim huysuzluk ve iştahsızlığı da cabası. Yemiyor yemediği gibi de ağlıyor. çok yoruldum 😔
Deletedmom_297 Cankizimm doğurduğundan beri hiç bir gece Deliksiz uyuduğunu görmedim mesela emdi gerildi gerildi ayağımda salladım ama ağladı hep ağlayarak daldı uykuya AST sinir sistemim çöktü yeter vallahi
Deletedmom_297 nazo58 amin dogdu doğalı böyle çok yoruldum ağlaması beni yoruyor susmuyor çaresiz kalıyorum napcagımı şaşırıyorum kalp doktoruna kadar götürdüm görünür de bir sağlık sıkıntısı yok ama
nazo58 Deletedmom_297 olmasın annesi şükür... Çok iyi anlıyorum seni.. Rezeneyi deneyebilirsin çok rahatlatiyo.. Gece çayıda öyleymiş..
elif_cnrr Rabbim yardım etsin inşallah gazı olabilir mi ? Masaj yapın karnınıza yada kıyafetinizi yanına koyun uyurken belki rahatlar. Anasonlu çay için sizde o da rahatlar bide bence gündüzleri uyutmayın yorun oyunlar oynayın. İnternetten uyku şeyleri var bakın. İnşallah işe yarar ve sinirleriniz bozuluyorsa anneanneye babanneye yada eşinize az bırakın onlar ilgilensin siz uyuyun çıkın gezin umarım size iyi gelir. Sizde bebeğinize iyi gelirsiniz
Mugurs Muhtemelen bebeğiniz uykusuzluktan huysuz ve hırcın. 14 ay cok uzun bir süre biyerlerde birseyi eksik ve ya hatalı yapıyor olabilirsiniz.. siz bile sürekli uyandığınızda nasıl mutsuz ve sinirlisiniz o kucuk bır bebek böyle davranması cok normal. Uyku rutinleri olusturmayı deneyın hatta uyku danısmanlarından ımkanınız varsa eğitimde alabılırsınız
Svm Ayni bn ne kadar sizi anlaya anlaya okuduqumu bilemezsiniz 13 aylik artik tukendim bnsadece sallamaya alistirmadim alistirsamiydim demiyor degilim aşırı yataginda donuyor geriliyor donuyorda donuyorr.. asirida hareketli sabahlari asla oturmaz gecede aynen gozu kapali mizmizlanip kalkip oturuoda bazen😑😭😭😭 herseyide denedim evde tek yasiyoruz gec uyumayi erken uyumayi banyo yaptirip uyumayi benle yatmasi 2 qundurde yerde yatiyoruz asiri hareketli yataktan duser diye besigindede igneler batiyor resmen bilmiyorum halim kalmadi bisey bulup ise yararsa lutfen yazin bnadaa
Myagz Deletedmom_297 anladığım kadarıyla sorunu uyku canım düzgün uyumadığı için uyku rutini olmadığı için kendisi de rahatsız olur internette falan bayağı yazı var püf noktalarına bak en olmadı bi uyku danışmanlığı falan almalısın çok yıpratır seni yoksa ya kıyamam. Bi de şunu söyleyeyim Rezene anason direkt uyuşturucu etki yapar onları kullanma kullanacaksan da iyi araştır derim 🌸