Benim de hamilelikte ara ara sütüm geliyordu durup dururken bi bakıyordum üstüm ıslanmış, ne zaman geleceği belli olmadığı için saklayamadım da ilk sütüm bu şekilde ziyan oluyor diye üzülürdüm bide doğumdan sonra gelmez mi acaba diye korkardım ama öyle olmadı şükür doğumdan sonra da koyu renkli Kolostrum denilen sütüm geldi halen de emziriyorum hiçbir sıkıntı olmadı