Gulsumcrk aynı durumdayız. Ben de kesin karar verdim bi uyku koçuyla anlaştık şubatta başlıyoruz. Yöntem anladıgım kadarıyla şu şekilde olacak: öncelikle sizden basla birinden destek alabilirseniz çok iyi olur eşiniz anneniz vs. Uykuya geçmeden yarım saat önce emziriyorsunuz. Uykusu gelince yatagına yatırıp pış pış severek vs uykuya dalmasını sağlamaya calısıyorsunuz tabii ki bayaga bi isyan edecek alışkanlıgından kurtulması hemen ve kolay olmayacak mızmızlandıgında değil ama her agladıgımda kucagınıza alıp sakinleştiriyorsunuz öpmek sarılmak ninni vs artık nası sakinleşiyorsa.. sakinleyince tekrar yataga koyup gene pışpış. Uyuyana kadar bu döngü devam ediyor ve her uykusunda bu şekilde ilk 3 gün zorlu geçiyormus sonrasında yabas yavas kolaylıyor ve cocuk meme uyku ilişkisini kesiyor. Sizden baskasından destek almak önemli çünkü sizde meme oldugunu biliyor baskasında meme yok o yüzden bi nebze daha kolay olabilir belki. Ama ilk hangi uykusunda bu yöntemle başlanacak, ne kdr uyumazsa napıcaz vs o detayları bilmiyorum yanlıs bir sey yapmamak için uyku kocu ile anlaştık