ikizannesi_1 Mamadus baby yenidoğan aparatli olanını kullanıyoruz. Yoğun gazı olduğu zamanlarda çok kullandım sakinlesip uyuyordu ben de yemek yapıyordum, telefonla konuşuyordum evin içinde gezerek. Markete, parka onunla gittim arabayı taşımaya üşendiğim için.