ecrinn123 bu arada aklımda bulunsun , işyerinin rapor için onay vermesi gerekiyormuş.Ben de rapor bitiş tarihinden 5gün sonraya kadar e-devletten ne kadar yatacağını göremiyordum, işverenimi aradım.sistemde onaylanmamış olabilir dediler, baktılar, onaylayıp geri döndüler. Böyle bir şey olma ihtimalini de alo 170 ten öğrendim.