Aryaninannesii07 6 ay 15 günlüğüz.21.30 da yatırıyorum yarım saat aralıklarla gece 12 olana kadar hep uyanıyor,tukendım artık.Gece 12 den sonra da 2 saatte bir kesın kalkıyor,memesız yatmıyor.😓Aynı durumu yasıyorum , yoruldum bittim.Meme alıskanlıgından dolayı kalktıgını dusunuyorum ve artık her uyandıgında meme vermeden gerı uyutmaya çalışıyorum.