Osay Dolandırıcı onlar ya. Bir kere beni de aradılar kapora istediler. Sonra tc istediler , telefona gelen şifreyi istediler. Tabiki TC ‘mi vermedim. Tel. gelen şifreyi de vermedim. Aradım burları benim TC ‘mle ne işiniz var dedim şak kapattılar ve engellediler. Aman diyim kapora gibi şeyler isterlerse bilin ki dolandırıcı. Birde TC’sini verenleri Coinlere üye yapıyorlar bunun üstünden para alıyorlar diye duymuştum.