Merhaba, mutlaka biliyorsunuzdur ama telefon tablet tv hayatında ekran varsa çıkarmanızı tavsiye ederim gerçekten çok etkiliyo. Ben çalıştığım için beneğim beni aradıkça istedikçe tv ile susturulmuş malesef , konuşması çok geç oldu su bile demiyodu herşeye ıh ıh diye gösteriyodu . Çok üzülüyorum derdini anlatsa bari diye ben artık evdeyim hamile olduğum için rapor alıyorum ve kendim bakıyorum 28 aylık falan konuşmaya başladı nasıl yetişecek iki kelime 3 kelime konuşanlara diyordum resmen herşeyi kaydetmiş. Konuşmamış ama herşeyi kaydetmiş bi başladı şaşıp kalıyorum bunu nerden biliyo bu kadar uzun cümle nasıl kurabiliyor diye, maşallah diyeyim, konuşmuyor mudaha falan diye burun kıvırıyolardı , şimdi kaç yaşında bu çocuk ne kadar güzel konuşuyor her dediği anlaşılıyo diyolar🌸