RedFlower_ Öncelikle trendyolda “laboquick ovulasyon” diye testler var. Onlardan 30 tane alın. Garanti olsun. Ya da 40 tane alın ve her gün aynı saatte yapın 2 defa. Ama mesela söyle, sabah 10.30 da ve öğleden sonra 16:30 da yaptınız diyelim. Her gün böyle aynı saatte yapın. Cünkü yapılısı bu sekilde. Testi yapmadan önce cok sıvı tüketmeyin min. 45 dk öncesinde sıvı alımını kesmenizi öneriyorlar cünkü test yanlıs cıkmasın diye. Ben testi yaparken böyle 30 tane almamıştım daha az almıştım 5 tane filandı. Yapıyordum, sonra bir gün dur yine yapayım dedim baktım ikisi çift kırmızı ve koyu cıktı hemen o gün değerlendirdim.