Merhaba anneler oğlum bir yaş bir aylık ama çok nadir ek gıda yiyor kahvaltı yapıyor ama çorba ve yemek türlerini yemiyor ekmek yiyor yoğur içinde muz elma yiyor emziriyorum süte güveniyor ama hala tam anlamıyla yemiyor sizce korkulacak birşey varmı normal mi herkes sütü kestiğin zaman yer ya da acıkınca kendi yer diyor ama napmalıyım