Merhaba.Oğlum 19 aylık.2 Hafta önce ailece covid geçirdik ve Dr oğlum için iğne verdi.Sabah ve akşam 2 gün boyunca 4 adet aşı oldu.Dün itibariyle yani 2 hafta sonrasında 2 bacağındada şişlik oluştu.Dokununca canı yanıyor.Araştırdığım kadarıyla kolonya ve alkol öneriliyor.Ne kadar süre ve uygulama şekliyle alakalı bilen arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi?