N_yrl25 benimde bebeğim 45 günlük ilk haftalar kan gelerek emzirdim. Acısı aklıma gelince göğsüm sızladı resmen. Bende lansinoh krem çalışmadı. Emzirme danışmanlığı almıştım o GARMASTAN POMAD ı önerdi. Onu sürüp gümüş kapak takıyordum. Ve meme dinlensin diye arada mama veriyordum. Yaralar geçti çok şükür. Şimdi gaz sancısı çektiğimizden bazen memeyi sündürüyor o yüzden gümüş kapak sürekli meme ucumda emmediği zamanlarda