Merhaba öncelikle.46 günlük bir bebeğim var.İlk bebeğim olması sebebiyle de tecrübesizim.
Meme uçlarım emzirirken çok acıyor.Dişlerimi sıkıyorum acısından bazen de ağlayarak emziriyorum
Bebeğim acıkacak diye korkuyorum.Sonra böyle düşündüğüm için kendimi suçlu hissediyorum
Meme ucunu kahverengi kısmıyla vermeye çalışıyorum.Görünürde bir yara yok,iyileşti ama hala çok canım yanıyor. Nerede yanlış yapıyorum bilmiyorum.Ne zaman keyifle emzirebileceğim 🥺Tecrübeli anneler önerilerinizi bekliyorum🙏