Arkadaşlar bebeğimin altını alıyordum az önce popodunu silerken ıslak mendilde nokta gibi kan geldi tekrar sildim poposunu yine aynı şekilde cok ufak nokta gibi ama kabızlık var sanırım. Sadece emiyor her bezı kakalı ama cok az az. Doktora götürmeli miyim yaşayan varmı bu durumu