Bebeğim 4 aylık kızlar gece prima gündüz canbebe olarak gidiyoruz. İkisindende çok memnunuz ama bugün gezerken a101in bezinden aldım hem çok uygun gördüm hemde 7’li ufak deneme paketi 🙈 kullananların görüşünü bekliyorum 🥰 bu arada kimse sleppyi övmesin, onun kadar küçük ve dandik bi bez görmedim