Gamzelim123 Havalar çok soğudu 3 günde bi banyo yaptiriyodum ama artık cesaret edemiyorum. Hasta olur diye. Ev sobalı ister istemez gece sönüyor.
Olimbonii Gamzelim123 degisiyo bazen 3 günde bir bazen 5 gün geçtiği oluyor çünkü evimiz soguk oluyor havalarda soguk her zaman yikiyamiyorum
Beraninannesii Gamzelim123 2 günde bir yıkıyorum normalde ek gıda donemindeyiz bazen yüzüne gözüne bulastiriyor o zaman hergun yada günde 2 kere yikadigimda oluyor .
muhendisanneeee Olimbonii Bir postumda 5 gün yıkayamadım dediğim için ciddi linç yemiştim 😄 Bence de gayet normal bir süre bu şartlarda
Hilalaaaaaa Benimde klimalı 2-3 günde bir banyo yaptırıyorum. Uyku tulumu yokmu? Bir tane alabilirseniz iyi olur. Yada gece sobaya odun koyacaksınız mecbur. Hasta olmalarındansa.. ama bişey olmaz yani o şekilde tulumla uyutsan yada odun atsan.
Gamzelim123 Hilalaaaaaa gece boyu uyandığım zaman atıyorum ama işte bazen o uyanmasına bende uyanamıyorum. Uyku tulumu da giydirmedim almadım yani. Arastiriyorum
_serefim Hilalaaaaaa ya bi sorum olacaktı uyku tulumu bende aldım evimiz sıcak ama oğlumu odasına yatırmaya alıstıracagım üstü falan açılır olur da görmezsem uyku tulumunu giydiririm dedim ama cesaret edemedim rahat edebiliyorlar mı uyku tulumun da
Salihakabaktan19 2 günde bir akşamları banyo yaptırıyorum benim evimde sobalı ama kendi odamda ufo kullanıyorum uyku tulumu giydiriyorum yatarken Tulum giydir canım istersen korkma birşey olmaz Allah’ın izniyle çocuk soğuktan değil sıcaktan hasta olur derler
-Cedric Gamzelim123 her gün yıkıyorum. UFO’yu açıp odayı ısıtıyorum. Çocuğum gün içinde ne yese elini yüzüne gözüne saçına sürüyor. O şekilde yatağa geçmesine gönlüm razı olmuyor. Hem duş sonrası uykuya geçiyoruz rahatça uyuyor
Cinarr Gamzelim123 lcw de uyku tulumları %30 indirime girmiş geçen gün mağazada gördüm biz 2 ay önce pahallıya almışız aynısını
Caglabaki Gamzelim123 Gamzelim123 ben hergün yıkamaya çalışıyorum ama 2gün yıkamadığım zamanda oluyor bende Bodrum katta oturuyorum altım otopark yan duvar boş sokak tarafında kalıyor haliyle ev buz gibi oluyor doğalgaza rağmen ki çok açıyorum ama ev ısınmıyor saç kurutma makinesiyle ufak bi ısıtıcı var yıkamadan önce ısıtıcıyı açıyorum oda ısınıyor bazen banyoya yere işte battaniyeden yer yapıyorum banyo buharıyla ısınıyor havlunun üstüne battaniyesini sarıyorum üstten saç kurutmayla uzaktan çalıştırıyorum bebeğe gelmeyecek şekilde ısınıyor çok şükür
YasminKerem Caglabaki Ablacığım kadarıyla banyoda yıkıyorsunuz Banyo o kadar sıcakken diğer odalar o kadar sıcak olmayabilir. Benim çocuklar o şekilde her banyo sonu hasta oluyordu:(
Rabiaugur Gamzelim123 yazın hergün yıkıyodum ne güzeldi şimdi havalar soğuk üşütecek korkusuna yıkayamıyorun çok fazla 3 günde bir yıkıyorum hasta oldugundan beri daha da korkar oldum bazen haftayı bile buluyor üzülüyorum ya sanki banyo yaptırınca rahatlıyor ya da ben rahatladığım için öyle hissediyorum yine yaz gelsin hergün yıkayalım yaaa
Ecemilay Gamzelim123 benim evim doğalgazlı ama alt kat yakmıyor üst kat boş eski bina yalıtımda yok ister istemez ev soğuk oluyor banyoda bile Petek var ama ben hasta olur diye 3-4 günde 1 yaptırdığım bile oluyor
Defne00 Gamzelim123 Valla evin sobalıysa sık yıkama bence 4 5 günde bir yıka kıyafet değişimi yap sadece boynu terlediği için boynunu silersin
_serefim Cinarr uyku tulumu ile rahat yatabiliyorlar mı ya ben aldım da yatırmadım hiç sanki rahat edemeyecek korkusu var