Bu ay ki regl’m 15 gün gecikmeli geldi ayrıca lekelenme şeklinde başladı 15-20 gündür hala devam ediyor başına böyle gelen var mı doğumdan sonra .
(Niye buraya soruyosun demeyin doktora gittim bu şekilde anlattım ee napiyim dedi. Doktor olan sizsizniz diyince kan aldı sadece.Sonuclari göstermeye birdaha gidesim gelmedi o doktora.)🥲🥲🥲