Prtyrt Merhaba, bebeğim 9 aylık. Herrr seferinde meme ile uyuyor geceleri de bu yüzden sık uyanmaya başladı. Artık net karar verdim meme ile uyutmamaya kararlıyım zorlu olacak biliyorum ama yapacagım. Daha önce deneyimleyen oldu mu acaba?