Angell__ ben varım 🤗 ama benimki çocuklukta başladı 7 yaşlarındayken akciğer ameliyatı geçirdim o ameliyattan sonra omurgam eğilmeye başladı. Tabi biz bilmiyoruz skolyoz diye bişeyi hadi biz bilmiyoruz doktorlar da hiç anlamadı. Anlamadı derken hepsi ameliyaya bağladı. Çok köyüydü ama benim durumum zaten yamuk yürüyodum ve iki büklümdüm. ben tam 21 yaşında öğrendim ki benimki skolyozmuş. Hemen ameliyat oldum çünkü organlarıma baskı yapmaya baslamıstı omurgam. 9 sene oldu ameliyat olalı iyiyim çok şükür 🙏 sizinki başlangıcındadır daha dikkat edin ilerlemez oturma şeklinize dikkat edin. Bi de imkanınız varsa yüzün