Dün sabah 11 de aşımızı olduk gitmeden calpol versim ağrısı olmasın diye ki bu zaman kadar hiç bir aşıda ağrı ateş olmadı neyse gece bi uyandı cocuk yanıyor ateş 39 heöen soydum calpol falan saat 6 ya kadar uyanık kaldı huzursuz huysuz neyse uyuduk 8.30 bi kalktı emmeye yine yanıyor ateş 39 hemşiremiz ile görüştüm normal dedi bu saate kadar bişey yokdu şimdi yine ateşlendi calpol verdin çok huzsuz huzursuz uyuyop uyanıyor uzun lafın kısası sizce aşı böyle yapıyormu yoksa baska bişeymi var