Olimbonii ee amacım satmak zaten de satılmadı işte 🥲 paylaştım 2 kez post açtım sadece 1 kişi 150 lira teklif etti..
hipp 380 liraya aldım, Bebelac 250, sma tanesi 175..
ben fiyat da belirlemedim size ne uyar diye yazdım hepsine toplam 150 lira teklif geldi..uyguna verebileceğimi söyledim ama bu kadar da zararına değil, bebeğim sadece mamayla besleniyo ve hafta dolmadan 2.kutuyu almak zorundayız benim de ihtiyacım var anlayacağınız.🙏🏻