Ahmetinannesi668 gündüzlerin kısa olmasından zaten hazzetmiyodum çocuktan sonra iyice darlanıyorum. Sanki gündüzler uzun olunca daha rahat iş yapıyomuşum gibi geliyo havanın hemen kararması beni çok yoruyo😥 dediğin gibi çoğunlukla vakit kalmıyo anca çocuk akşam uyuduktan sonra banyo 🫠 ama bu sıra dizi izlemeye başladım o biraz iyi geldi bakımdan daha önemlş benim için dizi izlemek🤭😂