Kızlar iyi akşamlar Şubat’ta yaşına girecek kızım gündüz tek uyku uyuyor 90 CC mama içiyor uyumadan çok iştahlı da değil zaten ayrıca gece yatmadan da 120 CC içiyor ben mamayı bıraktırmak istiyorum ama nasıl yapacağım hiç bilmiyorum siz nasıl yaptınız birde size danışmak istedim tecrübelerinizi paylaşırsanız çok iyi olur